8 תשובות
בנות כותבות את זה כל משפט שני בעיקר בנות 14
זה כמו חחח בערך
זה כינוי ל"מצחיק"
זה כינוי ל"מצחיק"
^ אה אני לא בת 14 ואני כותבת אתזה מה הקשר
שואל השאלה:
לא יודעת לי רק בנים כותבים את זה ...
לא יודעת לי רק בנים כותבים את זה ...
אנונימית
כתבתי בעיקר
laughing out loud
זה כמו חחח
ולא רק בנים כותבים אתזה
זה כמו חחח
ולא רק בנים כותבים אתזה
זה צוחק בקול באנגלית
זה חח באנגלית..
באותו הנושא: