12 תשובות
מה?? עייניים אפורות זה אחד היפיםם הלוואי עליי!!
אמאלה לא אנשים עם עיניים אפורות נראים כל כל מעניינים ומסתוריים משום מה אבל לא קריפ
זה ממש יפה לדעתי,וצבע לא אומר על אופי של בן אדם,אז לא כולם חושבים ככה.
שואל השאלה:
mirage the queen
כן אבל הרבה פעמים רואים את זה "מעניין ומסתורי" בקטע רע

ואת האמת שאני לא ככ אוהב את זה כי אני היחידי עם עינים בהירות במשפחה ובכללי זה בולט אבל תודה בכל זאת
אנונימי
^^תאהב את זה כי זה ממש מיוחד ובעיניי זה נראה מסתורי בקטע שכאילו יש לך אישיות פצצה וזה אבל אתה לא נותן להרבה אנשים לראות את זה כי לא לכולם מגיע לראות את האישיות האמיתית המצחיקה שלך ככה זה לפחות בעיניי:)
שואל השאלה:
חח עמוק
אנונימי
שואל השאלה:
אגב סליחה על הדילוגים עם הפרחים
אנונימי
חח ככה זה שקוראים מלא ספרים רומנטיים
תאמת שהיה לי חבר עם עיינים אפורות
ובהתחלה שראיתי אותו גם אני חשבתי ככה עד שהכרתי אותו
זה נראה לי סטיגמות
הלוואי והיו לי עיניים אפורות זה פשוט אחד היפים ואני הבנתי כשמישהו מנסה להגיד עליי משהו רע כנראה שהוא מקנא בי אז תהנה מזה שיש לך עיניים כל כך יפות,ולדעתי צבע לא אומר שום דבר על אופי:)
KN
הלוואי עליי עיניים אפורות זה מהמם וכל בנאדם עם אופי שונה