9 תשובות
זה סרט מרגש ממש אבל זה שלוש שעות ואולי טיפה ישעמם אבל הדמעות בסוף פשוט :_:
שמעי ניסיתי ושיעמם אותי, נראה לי אני היחידה שזה שיעמם אותה אז כדאי לך לנסות
כן תראי
סרט מדהים לחובבי הזאנר, כדאי לראות אם את במוד
כן אבל זה כבר חרוש האמת אם לא צפית יהיה לך מעניין
כן כן כן כן
זה ממש חא אוברטייד זה חרוש מהסיבה שהוא סרט טוב
זה ממש חא אוברטייד זה חרוש מהסיבה שהוא סרט טוב
סרט חזק ללא ספק!
אמאל'ה זה סרט עצוב ומרגש וזה מושלם (בעיניי חיח)
כן רק תכיני טישו