11 תשובות
אוסטרליה/פורטוגל
ארצות הברית, יש שם חתיכים והם חמודים ממש ולא שופטים.
אנונימית
ארהב, ניו יורק
אין סיבה, פשוט מתחשק לי
קנדה. בגלל עבודה, בגלל שיש לי שם חברים, בגלל ששם לא צריך להיות אזרח בישביל לגור שם
פינלנד כי יש שם סמור שלגים
לאנגליה. אני פשוט בן אדם בריטי אני לא יכולה להסביר
ארהב
איכותי שם יותר וכנראה שאני אמצא שם גם חבר שאוהב אנימה והוא גם חתיך
ארהב זה כן מקום טוב לעבודה אבל ז*ן מה שהולך שם... עדיף כבר להשאר
קנדה או אוסטרליה. אם תרצה הסבר תשאל :)
אנונימי
שוויץ,
כי שם יש את האיכות החיים הכי גבוהה בעולם
ובסופו של יום המבחן האמיתי הוא מה פלוני מקבל במדינה