5 תשובות
זה בסדר
זה בסדר כי זה מקום פתוח ושבע זה לא הרבה..
זה בסדר, תהני ומזל טוב :)
אם הם חברים קרובים אז זה בסדר
רק אומרת שאם הבתי ספר עדיין יכולים לדחוף 30 תלמידים בכיתה כרגע זה די בסדר שאת נפגשת במקום פתוח עם 7 חברים שלר ראית הרבה זמן ליום הולדת שלך
באותו הנושא: