3 תשובות
הוא ראוי כי הוא כריזמטי ויודע מה הוא עושה אבל לצערי הוא איבד שליטה בזמן תקופת הקורונה וסתכלי איפה אנחנו היום
אנונימית
הוא לא אבל אין יותר ראוי ממנו
אנונימית
זה שביבי גאון זה אפילו לי אין ספק בזה.

אשכרה גרם למדינה שלמה להצדיק כל מעשה שלו ולהעריץ אותו כמו שהעריצו את סטלין ברוסיה או את קים ג'ונג און בצפון קוריאה.

אם הוא ראוי למדינת ישראל?
אם מודדים את ביבי במעשים, הוא בסך הכל איש שמאל פחדן שמשחק על הרגשות של פשוטי העם.
בכל מדד אחר הוא מאסטר ברמה עולמית.
אז לא, הוא לא ראוי. אבל לצערי אין מישהו שפחות גרוע מביבי. בהתחלה היה לנו תקווה שגנץ יעשה שינוי, אבל הוא הראה שהוא פחדן בדיוק כמוהו.