4 תשובות
בהנדסת מכונות לא צריך יותר מדי מתמטיקה כמו בהנדסת אלקטרוניקה/ תוכנה למשל, כן חשוב שיהיה מתמטיקה ולכן תשקיעי המינימום שאת צריכה זה 4 יחל ששוב עם השקעה אין סיבה שלא תצליחי
ובטח שעם מאמץ תצליחי בלימודין
למה הנדסת מכונות מעניינת אותך? הייתי מדמיינת שזה יעניין אוהבי מתמטיקה. אני שואלת סתם מסקרנות, אני לא מבינה בזה.
שואל השאלה:
אני אוהבת לבנות דברים , אני רוצה גם לפתח דברים שיתרמו לעולם ואת זה אני חושבת שאוכל לעשות עם לימודי הנדסת מכונות. זה שלא הייתי טובה במתמטיקה לא אומר שלא אהבתי את זה
אנונימית
אוקיי אם את אוהבת לבנות דברים וחולמת להמציא משהו חדש זה הגיוני. נראה לי שתוכלי להשתפר במתמטיקה וללמוד את זה.