14 תשובות
המון
לא.
למה הברזת לה? אם יש לך הסבר אולי תוכלי להגיד לה וזה ישפר לך את ההרגשה
למה הברזת לה? אם יש לך הסבר אולי תוכלי להגיד לה וזה ישפר לך את ההרגשה
לא כל כך הברזתי
קבעתי עם חברה ויום אחרי לא הרגשתי טוב /:
קבעתי עם חברה ויום אחרי לא הרגשתי טוב /:
מלא וואי
חח סתם לא מלא , אבל קרה לי כמה פעמים(בגלל סיבה מוצדקת)
חח סתם לא מלא , אבל קרה לי כמה פעמים(בגלל סיבה מוצדקת)
הכל טוב
אנונימית
באופן קבוע
וואי כן מלא פעמים
בתכלס לא כזה אכפת לי כי גם הם מבריזים מלא פעמים הם מוזמנים לבכות בשקט כי לי זה לא מזיז
בתכלס לא כזה אכפת לי כי גם הם מבריזים מלא פעמים הם מוזמנים לבכות בשקט כי לי זה לא מזיז
שואל השאלה:
ההורים שלי לא הסכימו לי
ההורים שלי לא הסכימו לי
אנונימית
נו אז זה בסדר
זה לא שסתם לא רצית
זה לא שסתם לא רצית
חח חופשי
האמת כן לרוב כי לא היה לי כוח אבל אני מכיר חברים שלי אז לפעמים אני מתרץ בסדר זה קורה
מלא פעמים אבל לחברה הכי טובה שלי אני פשוט אומרת שלא מתחשק לי ולא משקרת אבל לחברות אחרות אני כן מבריזה לפעמים
המון פעמים
כן מלא
באותו הנושא: