10 תשובות
גם וגם
אפליקציה של אנשים חסרי אופי אם להגיד את האמת, לא אהבתי בכלל
שואל השאלה:
יש משהו שאתה ממליץ עליו שהוא כן טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מכירה itsme שממש אהבתי
לפני איזה כמה דקות הורדתי hoop לא הכי הבנתי את הקונספט ואומיגל זה לסוטים
אנונימית
מה כבר יש לך לחפש שם?
כולם שם או חרמנים, כאלה חסרי אופי שלא דיברו עם אנשים בחיים שלהם, או סתם כאלה שמפרסמים את האינסטגרם שלהם ולא עונים להודעות
hoop הכי גרוע מכולם אם את שואלת אותי, דיברתי משם עם הרבה וכולן הזויות לגמרי
שואל השאלה:
לא הבנתי איך משתמשים בזה כיאילו נגיד לחצתי על הזה של הסנאפצאט אצל מישהו ומה משם קורה לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
בhoop
אנונימית
צריך לחכות שישאשרו אותך בחזרה ואז זה יתן לך אפשרות להוסיף אותו בסנאפ, הוא גם יכול לא לאשר
שואל השאלה:
אה אוקיי
רגע אז יש לך להמליץ לי על אפליקציות טובות בסגנון הזה,אני ממש משועממת ובאלי להכיר אנשים חדשים
אנונימית
wink הכי דומה לזה