6 תשובות
קודם כל נתחיל בזה שתצא מסטיפס
שואל השאלה:
זה המשתמש של אח שלי לקחתי לו אותו למה לצאת? ביקשתי עזרה?
זה המשתמש של אח שלי לקחתי לו אותו למה לצאת? ביקשתי עזרה?
אנונימי
שואל השאלה:
ביקשתי עזרה*
ביקשתי עזרה*
אנונימי
כי יש פה שאלות לא לגילך וגם פדופילים...
ואם זה לא ספאם אז אל תילחץ כיתה ד זה שטויות
ואם זה לא ספאם אז אל תילחץ כיתה ד זה שטויות
בכל ממי כיתה ד לא זוכרים
חחח כיתה ד זה כלום.
וזכור לי שסטיפס זה 12+
וזכור לי שסטיפס זה 12+
באותו הנושא: