13 תשובות
מה זה קשור ללא לאהוב אותה?
כי יש לה אופי טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני אישה...
אנונימית
שואל השאלה:
למה להגיד שלא כשהיא כן?? אני הראתי תמונה מוכחתת ! אין לי מה להגיד לך תאמת את אומרת את זה כאילו ניתוחים זה דבר רע
אנונימית
אוהבים אותה כי היא מדהימה , ויש לה אופי מדהים והיא אישה חזקה , והיא עברה אותם בלי סמים בלי כלום.
אריאנה לא עשתה ניתוחים היא נולדה ככה טבעית תפסיקו לשפוט אנשים למה אוהבים אותם אם הם עשו ניתוחים וזה בכלל לא נכון.
אריאנה היא האישה הכי טובה וחזקה שאני מכירה ואכיר. נראה אותך מתמודדת עם פיגוע בהופעה של 22 מתים ו100 פצועים מוות של האקס וביטול אירוסין עם הבן זוג שלך .
ממש בושה שאתה מדברים ככה לאישה חזקה שעברה הכי הרבה חרא .
אנונימית
שואל השאלה:
למה את יודעת מה עברתי?! מה נראלך שאת באה ככה ושופטת אותי את בכלל לא יודעת מה עברתי, היא עשתה ניתוחים פלסטיים ואין בזה שום דבר רע! תפסיקו להגיד שהיא לא עשתה ולהתכחש בגלל הדעות החשוכות שלכם! ולגבי הארוס כן הייתי מצפה שניפרד אם ניתארס אחרי חודש
אנונימית
שואלת- מה את מנסה להוכיח כאן?
מה הקשר בין להעריץ אותה לבין אם היא טבעית או לא?
אז בואי אני אגיד לך- שפתיים היא כן עשתה (חומצה הילרונית) וזהו!!! לא עשתה עוד שום דבר בפנים ואת יכולה לבכות פה עד מחר ולהביא לי תמונות שלא נתונות להשוואה בכלל.
זאת האמת תתמודדי איתה ❤
שואל השאלה:
את רואה משהו רע בניתוחים פלסטיים וזה עצוב.. עשתה גם לחיים, לסת , אף ועוד פשוט שזה יראה טבעי. זה כמו להגיד שקיילי ג'נר לא עשתה כלום חוץ משפתיים.

אני לא צריכה להתמודד עם האמת כי כמו שאמרתי ניתוחים פלסטיים הם לא דבר רע
אנונימית
שואל השאלה:
דיי דיי למה את סתומה הראתי תמונה שלה מפעם והיום ואמרתי שאין לי בעיה עם ניתוחים פלסטיים וואי
אנונימית
חחחחח מן הסתם שהיא עשתה ניתוחים
שואל השאלה:
תקשיבי לא משתנים ככה... כמו שאמרתי גם קיילי הייתה נראית אחרת בגיל 13 , זה אומר שהיא לא עשתה ניתוחים? היא כן וזה בסדר!
אנונימית
קיילי בת 22^
אנונימית
מסכימה