8 תשובות
אנה זק ויעל שלביה
עדי ביטי המלכה
מי שמסתכלת על התגובה הזאת ;)
חברה שליייייייי
הו זה חמוד^^
ויופי זה עניין של טעם אז אני לא בטוחה אם אפשר לקבוע מי הכי יפה
ויופי זה עניין של טעם אז אני לא בטוחה אם אפשר לקבוע מי הכי יפה
אני
אני
נעמה בולשיט
באותו הנושא: