4 תשובות
לי אישית לא הייתה עמוסה בגלל הקורונה
כן נגיד בחמישי תהיה בגרות בתנך ואז בראשון בלשון אבל בגלל הקורונה הורידו מלא חומר
הבגרות בלשון יום שני
זה תלוי. לי השנה היו 5 בגרויות, אחת בחורף ו4 בקיץ (כשלשלושה מתוכם כמעט ולא אגע בחומר) אז אני פחות מרגיש את זה. אך שנה הבאה, יב, כנראה ארגיש זאת יותר - 7 בגרויות קיץ. אחזור בעוד שנה ואודיע לך אם היה קשה:')
אנונימי