3 תשובות
אם יש לך אייפון את פותחת סטורי עם התמונה שאת רוצה, הולכת לגלריה ונכנסת לתמונה השנייה, לוחצת על החץ ריבוע הזה בצד ימין למטה ואז על 'העתקת תמונה', ואז את חוזרת לסטורי וזה יקפוץ לך ואז את פשוט לוחצת על זה וגוררת למקום שאת רוצה.

אם אין לך אייפון, יש מלא אפליקציות שאת יכולה לערוך איתן. יש אחת של אינסטגרם שקוראים לה layout ועוד אפליקצייה חמודה שאני משתמשת זה unfold
או לעשות קולאז
להעתיק מהגלריה ולהדביק באינסטגרם בסטורי