3 תשובות
אייפון זה חרא חמוד
כי הם מרוויחים על זה כסף
ולמה לא לחלוב עוד יותר מאנשים אם אפשר
בסמסונג מקבלים אפליקציה כמו ספוטיפיי רק של סמסונג בחינם? עד כמה ידוע לי יש רק אפליקציה למוזיקה ואתה מוריד מה שבא לך מהאינטרנט.