4 תשובות
ממש לא ממליצה על שעווה בבית שחי
זה אזור רגיש ממש וזה עלול לעשות לך לשטף דם

ושעווה תמיד כואבת אז אני מניחה שבבית שחי בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לזהות לאיזה כיוון השערות שלי צומחות וודפאק
צריך לעשות מלמטה למעלה
אחותי אומרת שזה לא כל כך כואב