14 תשובות
יש יום הגבר, הוא מצוין ב19 בנובמבר ברחבי העולם.
למה שהיה יום הגבר??!!
אנונימית
יום הגבר חל ב19 בנובמבר
ב19 בנובמבר
יום הגבר זה לא מעניין.
נשים עברו יותר הרבה מגברים בעבר.
אנחנו עוברות יותר ממכם.
לא מעניין אותי מה שאתה חושב,
עובדות.
נשים עברו יותר הרבה מגברים בעבר.
אנחנו עוברות יותר ממכם.
לא מעניין אותי מה שאתה חושב,
עובדות.
^
לול, זה כולה יום
לול, זה כולה יום
יופי
לולל
לאנונימית(זאת שרשמה למה שיהיה יום הגבר)
בדיוק מאותה הסיבה שלמה שיהיה יום האישה
בדיוק מאותה הסיבה שלמה שיהיה יום האישה
יש יום האב רק בחול
תבדוק/י בגוגל ( זה היה לא מזמן)
תבדוק/י בגוגל ( זה היה לא מזמן)
^^סתום את הפה שלך יא חתיכת שוביניסט מסריח גם בצחוק לא אומרים דבר כזה
לשאלה:
לא יודע כל כך, אין עדיין שיוויון כלפי נשים.
לשאלה:
לא יודע כל כך, אין עדיין שיוויון כלפי נשים.
כן קיים, 19.11
יום הגבר?!? נוו באמת הם לא עושים כלוםם כל העבודות מפילים על האישה
לא להיתייפייף.
לא להיתייפייף.
אנונימית
מישהו אנונימי^ יש יום האישה לא בשביל לחגוג את המגדר שלה אלא בשביל לחגוג את המאבק של נשים למען זכויות, אבל בסדר.. שיהיה
באותו הנושא: