6 תשובות
אין
יש את אגם הצלילים ממש נחמד שם
שואל השאלה:
יש שם אנשים בדכ?
אנונימית
אני מניחה שכן אבל לא נראלי שהרבה
הייתי שם פעם אחת והיו שם רק איזה 2 משפחות
אבל את יכולה לשבת כזה רחוק מהם
שואל השאלה:
טוב לא משנה אבל תןדהה
אנונימית
האגם הכי נורמלי יש שם דשא כזה נחמד
ויש את היער אבל יש שם חזירי בר אז לא מומלץ