6 תשובות
אין
יש את אגם הצלילים ממש נחמד שם
שואל השאלה:
יש שם אנשים בדכ?
יש שם אנשים בדכ?
אנונימית
אני מניחה שכן אבל לא נראלי שהרבה
הייתי שם פעם אחת והיו שם רק איזה 2 משפחות
אבל את יכולה לשבת כזה רחוק מהם
הייתי שם פעם אחת והיו שם רק איזה 2 משפחות
אבל את יכולה לשבת כזה רחוק מהם
שואל השאלה:
טוב לא משנה אבל תןדהה
טוב לא משנה אבל תןדהה
אנונימית
האגם הכי נורמלי יש שם דשא כזה נחמד
ויש את היער אבל יש שם חזירי בר אז לא מומלץ
ויש את היער אבל יש שם חזירי בר אז לא מומלץ
באותו הנושא: