14 תשובות
כןן
אצלנו שמים לב חחח
לא. רואים את זה.
חח אני לועסת גם בלי מסכה בשקט;)
אם הייתי נכנסת לשיעורים
וגם כדאי שלא תהרוג אנשים אחרים^
הבאסה הוא שפתאום אני עושה בלון והופ כל המסטיק נדפק למסיכה.
קרה לי כמה פעמים בטעות
או לדבר עם חברות
לא כי המסכה תזוז
כן
כן
אנונימית
אכן כן
כן אבל אני לועסת כמו פרה