6 תשובות
להאמין ולגלות שאין.
אמונה עושה טוב לבן אדם..

לא קשור, אבל אני מאמינה ויודעת שיש.
לא להאמין
אבלל ישש תבינוו
להאמין ולגלות שאין.
אני מאמינה שהוא קיים.
לא להאמין ואז לגלות שיש
זה מגניב
להאמין ולגלות שאין
להאמין בה' ולגלות אחרי המוות שאין. למרות שאני מאמינה בלב שלם שהוא קיים.