6 תשובות
להאמין ולגלות שאין.
אמונה עושה טוב לבן אדם..
לא קשור, אבל אני מאמינה ויודעת שיש.
אמונה עושה טוב לבן אדם..
לא קשור, אבל אני מאמינה ויודעת שיש.
לא להאמין
אבלל ישש תבינוו
אבלל ישש תבינוו
להאמין ולגלות שאין.
אני מאמינה שהוא קיים.
אני מאמינה שהוא קיים.
לא להאמין ואז לגלות שיש
זה מגניב
זה מגניב
להאמין ולגלות שאין
להאמין בה' ולגלות אחרי המוות שאין. למרות שאני מאמינה בלב שלם שהוא קיים.
באותו הנושא: