19 תשובות
איזה כיף
אמן
שתקו אני יודעת שטיקטוק זה איידס אבל יש לי שם מלא דברים
שואל השאלה:
כוסאמאשלכם סתמו תפה
נכון מלא מוטציות שונות של איידס שאתל נהנים לצרוך
יאללה למחוק
יאלה לך
לא וטוב שכך זה בין הדברים שמעבירים לי ממש את הזמן התקופה הזאת
בכללי אפליקציות סיניות גונבות מידע ומשתמשים בזה לרעה טיקטוק בגלל שהיא כלכך פופולרית נותנת לממשלה הסינית הקומוניסטית להשתמש במידע בצורה מאוד רעה
זה טוב מאוד שמוחקים אותה אלוהים יתן וימחוק את כל האפליקציות הסיניות המחורבנות האלה
למי שלא יודע טיקטוק אוסף עליך מידע
שאחר כך ישמש נגדחה
מזתומרתת רגע מה הם עושים עם זה??
כן
מה כן
הלו
מל ערום תענה
המלך ערום איך אתה יודע שהם השתמשו במידע הזה לרעה? ובכלל התשמשו?
אנונימית
עריכה:אני יודע שהם עושים את זה כי זה כבר חדשות בין לאומיות וכבר עשו על זה הרבה כתבות ממדינות שונות בגלל זה גם לאחרונה הודו החרימה את האפליקציה ובגלל זה היא כנראה גם נמחקת מכל המדינות


דוגמא אחת היא שימוש מודיעני נגיד ויאיר נתניהו היה מוריד טיקטוק הממשלה של סין בקלות מאוד הייתה יכולה לקבל גישה למידע שלו מידע של אבא שלו להקליט שיחות לצלם תמונות דרך המצלמה לתעד הודעות (גם לאנשים רגילים את אני וכל כוכבי טיקטוק)או משהו שכבר עכשיו קורה זה להשתמש בפנים שלך ולשים אותם במאגר של פנים כדי לשפר את הטכנולוגיה שלהם לזיהוי פנים שהם משתמשים כדי לדכא את החופש של האזרחים שלה וגם של הונג קונג בכך שהם יוצרים מערכת שמדרגת אותך בתור "אדם יעיל" לממשלה או "אדם מזיק" לממשלה ככה שמי שעוזר לממשלה להיות יותר מגבילה מקבל הטבות כמו לקנות בחניות מסוימות הטבות מס וכולי ומי שמתנגד או מזיק לממשלה מקבל הגבלות הממשלה מבקשת להתרחק ממנו מבקשת מחנויות מסוימות לא למכור לו דברים בעלי דירה לא ישכירו לו דירה כי הוא מסומן על ידי הממשלה כאדם מזיק רק בגלל שהוא רוצה להיות חופשי עם חירות ולא רובוט של הממשלה הסינית
הטכנולוגיה הזאת לזיהוי פנים היא מה שמסמנת אותם והיא מותקנת בכל מצלמת אבטחה ורחוב
איבדתי אותך בלתעד הודעות
הלוואי
האמת בטיק טוק יש מלא דברים שמעבירים לי את הזמן אבל כל הריקודים ועינן סביב ההייפ האהוס פשוט מטומטם
אנונימית
קיצר את לא באמת רוצה ש האפליקציה תיהיה קיימת אם יודעים מה היא באמת עושה
חשבתי בכלל לרוב הסינים אין את האפליקציה בגלל שאין להם אינטרנט רגיל אלא אינטרנט עם מלא חסימות (בגלל המשטר)
אנונימית