התחברות
הרשמה
עישנתי פעם ראשונה ירוק ואני מרגיש כאילו אני בחלום מה אפשר לעשות להעלים את זה? אני מפחד מהסטלה אף פעם לא נגעתי בזה
9 ביולי 2020, 21:39
מריחואנה
סמים
2 תשובות
שתה משהו ולך לישון אחי הכל בסדר זה יעבור
Freedom
אחי להסניף פלפל שחור ולהתקלח זה מוכך מדעית
א
אני הבמבה!!
באותו הנושא:
עישנתי ירוק בשעה 9 איך זה הגיוני שאני עדיין מרגישה מסטולה?
עזרה בבקשה דחוף עישנתי לפני שבוע פעם ראשונה ירוק
היום עישנתי לפני הבית ספר ירוק ולא הרגשץי את ההשפעה וגם עכשיו עישנתי ואנע לא מרגיש כלום מישהו יודע למה זה ככה?
עישנתי ירוק ואני בן 14
היי אפעם לא עישנתי ירוק, מה ההרגשה כשמעשנים ירוק?