6 תשובות
ברוך השם
אנונימי
למה סוגרים אותה?
נכון אבל היי עכשיו מתחילים החיים האמיתיים
שואל השאלה:
אומרים כי הסינים עוקבים אחרינו ובגלל זה סגרו בהודו ו"נראה לי מחר באמריקה
אנונימית
זה טוב תמצאי עיסוק אחר חוץ ממנה
תמצאי דברים אחרים ויותר מועילים לעשות, גם אם סוגרים באמת זה לא סוף העולם.
Kir