7 תשובות
כן סדרה ממש חמודה
כן זה ממש חמוד
נחמד.. קצת דביק
שמעתי שזאת סדרה נחמדה. אני גם רוצה לראות אותה :)
חמוד, קליל
ראיתי אותה שרק התחיל לי לנטפליקס ולא יכלתי באמת לראות סדרות טובות כמו 13 סיבות חברים וכאלה אז ראיתי את זה. אז אהבתי אבל אני כבר לא בגיל לזה.... זה קצת קרינג'י
שואל השאלה:
סבבה תודה לכולם על התגובות :))
אנונימית