6 תשובות
תעשי ניתוח כשתהיי יותר גדולה (או שאת גדולה מספיק) אם את לא שלמה איתו
זה יכול להעלות לך את הביטחון העצמי או שפשוט תלמדי לחיות עם זה כי זה לא כזה נורא
זה יכול להעלות לך את הביטחון העצמי או שפשוט תלמדי לחיות עם זה כי זה לא כזה נורא
הניתוח הוא יקר אבל הרבה יחסית עושים אותו והוא די פשוט. אם זה מה שיעשה לך טוב אז למה לא(:
כרגע תיהי שלמה עם עצמך. אנשים מתייחסים אליך וחושבים עלייך איך שאת מתייחסת לעצמך
כרגע תיהי שלמה עם עצמך. אנשים מתייחסים אליך וחושבים עלייך איך שאת מתייחסת לעצמך
שמעתי שאפשר להקטין את האף בעזרת לייזר , וכאילו אם יש גיבנת אז מזריקים משהו , ואני הכי מבינה אותך באמת זה ממש מוריד מביטחון
או ניתוח
או הזרקות
או הזרקות
תעשי ניתוח, לא נראה לי שיש עוד דרך שהוא יהיה יותר סולד או יותר קטן
אין שום דרך להקטין אותו , אלא אם כן את תעשי ניתוח אף .
אמרת לא להגיד לך אז אני לא אגיד אבל בכל מקרה אם את לא תאהבי את האף שלך ותמשיכי להוריד לך את הביטחון , אף אחד לא ירים לך תביטחון , ככה את נראית , תקבלי את זה.
אמרת לא להגיד לך אז אני לא אגיד אבל בכל מקרה אם את לא תאהבי את האף שלך ותמשיכי להוריד לך את הביטחון , אף אחד לא ירים לך תביטחון , ככה את נראית , תקבלי את זה.