11 תשובות
לא חחח
לא נוח לי
*לנעול*
לא נוח לי
*לנעול*
אני לא שמה בכללי פשוט לא מתאים לי ולא נוח לי
ממש לא חחח אני 181 גובה עם עקבים אני אהיה 2 מטר
רק לאירועים (חתונות,בר מצוות, בת מצוות וזהו)
לא אני שונאת את זה חח
בערך בגובה של חמש סנטימטרים ורק לאירועים
אנונימית
אני אוהבת יותר פלטפורמה ולשאלה .. בגלל שזה גורם לי להרגיש יותר בנוח וחזקה
לפעמים לאירועים או משהו או כי הנעל מתאימה למה שאני לובשת
ועקב לא גבוה.. נראה לי איזה 5 סמ
ועקב לא גבוה.. נראה לי איזה 5 סמ
לפעמים כי אני מאוד נמוכה, בערך 10 ס"מ
לא זה נשי לי מדי
אבל חתונות כן קצת גבוה
אבל חתונות כן קצת גבוה
לא הולכת עם נעלי עקב , זה לא נעים ונוח לי
בפעם בכמה זמן שיש אירוע אני שמה אבל עקבים ממש נמוכות לא גבוה
בפעם בכמה זמן שיש אירוע אני שמה אבל עקבים ממש נמוכות לא גבוה
באותו הנושא: