4 תשובות
שעושים את זה הרבה יותר גדול ממה שזה
תאמין לי שלגרום לילדים להתאבד זה משהו ממש "גדול" ^^
זה דבר מזעזע ולמה לעזאזל מישהו רוצה לגרום לבני נוער להתאבד.
אבל ממש הגזימו עם התגובות לזה. אם שומרים על בטיחות בסיסית אין סיבה שיקרה משהו.
אבל ממש הגזימו עם התגובות לזה. אם שומרים על בטיחות בסיסית אין סיבה שיקרה משהו.
שירה גת^ לא נקלט שחצי מהאנשים ששולחים את זה לאנשים אחרים באינסטגרם או בטיקטוק או באנערף סתם מנסים להפחיד? ש99.9% זה טרולים ואנשים לא אמיתיים שנהנים מזה שזה עובד להם ונותנים להם במה? מה הקשר להתאבדויות עכשיו ואני בת כוסעמק
באותו הנושא: