7 תשובות
להפסיק לבכות
חד משמעית זה סתם שטויות
יש פה עוד מלא נורמליים אל תדאגי
יש פה עוד מלא נורמליים אל תדאגי
תנשמי עמוק ותביני שהוא כרגע עצבני ופגוע. תני לו את הזמן שלו ואולי הוא יוריד את החסימה ויכתוב לך.
במידה ולא, את חייבת לכבד את הרצונות שלו. אי אפשר להכריח בנאדם לדבר איתך, ואם הוא הגיע למצב שהוא חסם אותך מכל מקום אפשרי, זה רק מעיד כמה הוא כרגע לא מעוניין לדבר.
אני מבינה את הכאב ואת התחושה הקשה, זה קורה לכולם עם אנשים שקשה לשחרר מהם, וגם לי זה קרה, אבל לומדים עם הזמן להכיר אנשים אחרים, טובים יותר וכאלו ש*רוצים* אותך בחייהם.
במידה ולא, את חייבת לכבד את הרצונות שלו. אי אפשר להכריח בנאדם לדבר איתך, ואם הוא הגיע למצב שהוא חסם אותך מכל מקום אפשרי, זה רק מעיד כמה הוא כרגע לא מעוניין לדבר.
אני מבינה את הכאב ואת התחושה הקשה, זה קורה לכולם עם אנשים שקשה לשחרר מהם, וגם לי זה קרה, אבל לומדים עם הזמן להכיר אנשים אחרים, טובים יותר וכאלו ש*רוצים* אותך בחייהם.
להפסיק לבכות כי זה רק משתמש מסטיפס...
להפסיק לבכות זה יעבור הוא לא שווה את זה
שואל השאלה:
זה היה מישהו שכאלו ממש התחברנו ביחד והיינו שכנים של אחד של השני
זה היה מישהו שכאלו ממש התחברנו ביחד והיינו שכנים של אחד של השני
אנונימית
והכרתם בסטיפס ? מה הסיכויים