9 תשובות
אולי די
הבנאדם שעשה את זה בכלא ברוסיה את אפילו לא יודעת מה זה. די
שואל השאלה:
מה.. אני יודעת טוב מאוד מה זה, ואני יודעת שהבן אדם שיצר את זה ברוסיה אבל זה לא קשור כי אנשים פשוט עולים על הטרנד ומנסים לסחוט אנשים ומאיימים עליהם.
אנונימית
צריך רק להעלות את המודעות לזה. אם יותר אנשים יבינו עד כמה זה מסוכן, אז יהיו פחות שיעשו את הטעות להגיב לזה וליפול בפח.
הכל בסדר לא יקרה לך כלום אם לא תחסמי אותם,כןגם אותי זה הלחיץ אבל זה בסכה ילדים משועממים
שואל השאלה:
אבל לא ממש הבנתי, אמרו לא להיכנס להודעה ולא לחסום כי אז אתה ישר נכנס למשחק. זה לא אתה בוחר אם להיכנס או לא? הם כן מאיימים עליך אבל בכל זאת אם אני עכשיו פונה למשטרה לא קורה כלום וזה בחירה שלי בערך אם לשחק או לא
אנונימית
זה ממש לא נכנס ישר למשחק, פשוט אם חוסמים או מדווחים זה מראה להם, הם האקרים אז הם יכולים ככה לפרוץ לטלפון, זה כמו לענות להודעה
שואל השאלה:
אבל בעיקרון אם אני פונה למשטרה זה נגמר? הם לא יכולים לסחוט אותי או לא יודעת מה?
אני גם לא ממש דואגת לעצמי אני בעיקר דואגת לחברים שלי :(
אנונימית
הם לא באמת יעשו לך משהו
וזה לא נפוץ בישראל בכלל אז אין ממה לפחד
ואם זה קורה אז כמו שרשמו מקודם, אל תחסמי ותפני למשטרה. ברגע שהמשטרה מטפלת בזה אין לך מה לדאוג ולפחד!
למשטרה אין ממש מה לעשות אם זה.. רק אם קורה משהו תתקשרי.