2 תשובות
אינץ ניראה לי שזה גודל הטלפון
הבטריה בסדר גמור
האחסון סבבה לגמרי
ניראה טלפון טוב
הבטריה בסדר גמור
האחסון סבבה לגמרי
ניראה טלפון טוב
אנונימי
הבטריה בסדר, אבל אם אתה כל היום על הטלפון היא לא תשרוד
64gb זה סטנדרטי זה אמור להספיק לך אלא אם אתה כל יום מצלמת מלא סרטונים על הטלפון זה לא יספיק
תתייחסי לזה בלשון נקבה
64gb זה סטנדרטי זה אמור להספיק לך אלא אם אתה כל יום מצלמת מלא סרטונים על הטלפון זה לא יספיק
תתייחסי לזה בלשון נקבה
באותו הנושא: