5 תשובות
אני אישית לא הייתי קונה את זה
לא הייתי קונה, תלכי לעשות אצל קוסמטיקאית
ביוטיקר לא מתמחים בלייצר מוצרים לציפורניים, וזאת הסיבה שזה כלכך זול. עדיף לך לשלם 50-150 שקל על בנייה/הדבקה (יש המון שעושות בחמישים) מאשר שיהרסו לך הציפורניים ולא תמיד יש איך לתקן אותן/לעזור להן להחלים. זה פשוט ממש לא שווה את זה. ממליצה לך ללכת לקוסמטיקאית שמבינה מה היא עושה ושיש לה חומרים איכותיים.
הוא לא טוב
אם את רוצה דבק זול וטוב תקני את של סקארה
אם את רוצה דבק זול וטוב תקני את של סקארה
הציפורן תטלש לך בשנייה
ככה זה הדבקה, אם את רוצה משהו עמיד רק בנייה
ככה זה הדבקה, אם את רוצה משהו עמיד רק בנייה
באותו הנושא: