התחברות
הרשמה
זה בסדר אם הזמנתי תור לרכבת ואני לא אלך?
כי עכשיו הבנתי שזה מוקדם מדי
9 ביולי 2020, 08:54
תחבורה ציבורית
רכבת ישראל
4 תשובות
כן
ס
סימבהה
לא
אנונימי
כן תבטלי אותו
ב
בזעתת
כן
מ
מכיניסטית אלופה
באותו הנושא:
זה בסדר שהאמבולנס ביקש ממני 400 שקל כי הזמנתי אותו?
הזמנתי המבורגר בדייט והוא הסתכל עלי בגועל, מה עשיתי לא בסדר?
הזמנתי מאיביי אבקת אננס לשתייה זה בסדר לשתות זה לא מסוכן?
שלום, היום הזמנתי פיצה ונתתי לשלח 7 שקל טיפ זה בסדר, זה לא מעט מדי?
אם הזמנתי אוכל ב90 שקל זה בסדר לתת פשוט שטר של 100 שכולל גם טיפ?
זה בסדר ששיקרתי לאימא שהזמנתי במקדולנדס המבורגר וציפס אבל הזמנתי צמחוני בעצם?
הלכתי למסעדה עם חברים אז אם הזמנתי משו ב28 שח במסעדה והשארתי 35 זה בסדר?
הזמנתי לעצמי כרטיס לרכבת ברב קו דרך האינטרנט. שאני מגיע לרכבת מה אני צריך לעשות אם הזמנתי דרך האינטרנט?
הזמנתי עכשיו המבורגר וטבעות בצל זה בסדר?
הזמנתי תור לגבות ואני לא צריכה להוריד הרבה , רק קצת לסדר את הצורה. זה בסדר?
תקשיבו הזמנתי פיצה אבל אין לי כסף לטיפ לשליח, זה בסדר אם אני לא יביא לו?