12 תשובות
נראה לי נכנסים לפה בשביל למצוא חברים/אנשים לדבר איתם
שואל השאלה:
למה כולם ממרכז
למה כולם ממרכז
נכנסתי לשנייה ויצאת
אנונימי
ואני במרכז
אנונימי
למה אף אחד לא מהצפון
שואל השאלה:
אני מכירה ילדים מהצפון ומחר אני בצפון
אני מכירה ילדים מהצפון ומחר אני בצפון
יופי בואי ניפגש.. סתם סתם;)
אני מהמרכז;-;
שואל השאלה:
סוף סוף מישהו מהדרום
סוף סוף מישהו מהדרום
מזה פה כולם צריכים חברים קיצר אני מהמרכז אם באלכם בכיף
מהצפון סורי
אני מהדרום! אני אוהבת קוספליי והייתי רוצה ללכת לכנס ולנסות לעשות
באותו הנושא: