5 תשובות
כן תעשי מלא מבחני תאוריה של האפליקציות
יאא היה אמור להיות לי גם
אבל הקדימו ל19
ללמוד הרבה באפליקציית תלמידים
ברור זה אפילו יותר מדיי
את תצליחי...
רוצה שאני יעזור לך ללמוד?
שואל השאלה:
כן תודה אני אבר איתך מחר
אנונימית
תנסי ללמוד כמה שיותר ותעשי כל מני מבחני תאוריות
בהצלחה!:)