17 תשובות
לא הייתי פוסלת
חרדי או דתי?
שואל השאלה:
חרדי
חרדי
אנונימי
לא... אבל זה ממש תלוי אם דתי כאילו רק כיפה וכזה או ממש חרדי
הייתי מתחילה
כן עם הוא חתיך הייתי מתחילה איתו
אני בכללי מעדיפה שהבןיעשה את הצעד הראשון כדי להיות בטוחה שהוא מעוניין
שואל השאלה:
אם הוא מתחיל איתך זה הכוונה
אם הוא מתחיל איתך זה הכוונה
אנונימי
וואו זה מעלה רצח
שואל השאלה:
חרדי, מריח טוב נראה טוב
לגלות שהוא פתוח וליברלי זה רק משיחה איתו...
חרדי, מריח טוב נראה טוב
לגלות שהוא פתוח וליברלי זה רק משיחה איתו...
אנונימי
^אמממ סתם שאלה. הוא גם שומר נגיעה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימי
שואל השאלה:
וגם בגיל מתאים לצאת
וגם בגיל מתאים לצאת
אנונימי
אני לא הייתי זורמת
אני פחות מתחברת לדת ולכן יהיה לי קשה לצאת עם מישהו כזה
אני פחות מתחברת לדת ולכן יהיה לי קשה לצאת עם מישהו כזה
לא, יש לי טראומות מהדת וזה חד משמעית טראומות
לא , פער ממש ענק בין החיים שלנו וזה חא יתאפשר .
לא.. אם הוא לא היה חרדי הייתי זורמת
באותו הנושא: