6 תשובות
לא יודעת אבל כבר לא שווה
כי הוא לא שווה, הוא לא הצליח באמת, אנשים העדיפו את הxs או את הxs max
האייפון היחידי שאני יכול להמליץ עליו בלב שלם זה אייפון 11 הרגיל. כל השאר יקרים מדי למה שהם נותנים
מוכרים
לי יש xr
כי הוא יחסית ישן והוא לא כלכך טוב... הוא היה הדור הראשון של הטלפונים ללא כפתור בית וכלל הרבה מאוד תקלות
באותו הנושא: