5 תשובות
אמ גם לי זה קרה :/
לא נעים לא נעים
לי היו שני חשבונות ומחקתי אותם בגלל כמה סיבות אבל תאמת אני קצת מתגעגע למי שדיברתי שם אבל לא נורא
ויכוללהיות שפחות בא לו להיות הרבה זמן פה
או שאולי הוא מחק את המשתמש שלו
אלף ואחת סיבות אבל אל תקחי את זה קשה
אנונימי
אולי הוא לא פעיל פה יותר
אולי הוא כבר לא בקטע
או שהוא עסוק
אנונימית
אולי השיחה הפסיקה להיות מעניינה בשבילו