7 תשובות
קראש על מישהו שלא קיים
מה?
מה?
כאילו מישהו שמת או מישהו שלא נולד בכלל?
שואל השאלה:
מישהו מסדרה כאילו על הדמות ולא קראש קראש אני פשוט מעריצה את הדמות בגלל זה זה במרכאות
מישהו מסדרה כאילו על הדמות ולא קראש קראש אני פשוט מעריצה את הדמות בגלל זה זה במרכאות
אנונימית
חחח אל תחמירי עם עצמך
לכל הבנות בעולם הזה, באמת שלכולן ואני חושבת ש99% מהבנות יסכימו איתי, שיש להן או היה להן קראש על מישהו מסדרה (דמות), זה בסדר גמור וזה נורמלי לגמרי.
לכל הבנות בעולם הזה, באמת שלכולן ואני חושבת ש99% מהבנות יסכימו איתי, שיש להן או היה להן קראש על מישהו מסדרה (דמות), זה בסדר גמור וזה נורמלי לגמרי.
שואל השאלה:
כי אני יודעת אבל יש לי חבר זה עדיין סבבה?
כי אני יודעת אבל יש לי חבר זה עדיין סבבה?
אנונימית
שואל השאלה:
כע*
כע*
אנונימית
לדעתי זה בסדר גמור, זה לא אומר שאת אוהבת או מעריכה פחות את חבר שלך