אכלתי המון סוכר ודברים מתוקים בשנה או שנתיים האחרונים ובצד של אמא שלי יש סכרת...
עוד שבועיים בערך ההורים שלי רוצים לקחת אותי ואת אח שלי לבדיקת דם (כדי לארות אם יש לנו את הנוגדנים של הקורונה) אבל אני ממש מממש מפחדת שיגלו לי סכרת או רמת גלוקוז ממש ממש גבוהה, איך אני יכולה להוריד אותו ממש ממש מהר, בשבועיים בערך?
8 ביולי 2020, 21:01
תשובה אחת
להוריד את כל המיצים המתוקים, מאפים מתוקים חטיפים , שוקולדים בכללי לי זה ממש הוריד את הסוכר משמעותית