8 תשובות
כן
לא
אני לא אבל זה נשמעת אמונה חיובית וטובה ככה שאת אף פעם לא באמת מאבדת אף אחד
כן...
תאכלס כן
אבל אני תמיד נבהלת מזה
אז אני תמיד מנסה לשקר לעצמי שזה לא נכון וכל זה חח
כי לא יודעת...זה קריפי כזה לדעת (או לחשוב) שמישהו שאתה לא רואה פשוט עוקב אחרי כל תנועה שלך
אבל אני תמיד נבהלת מזה
אז אני תמיד מנסה לשקר לעצמי שזה לא נכון וכל זה חח
כי לא יודעת...זה קריפי כזה לדעת (או לחשוב) שמישהו שאתה לא רואה פשוט עוקב אחרי כל תנועה שלך
אנונימית
אני לא מאמינה בחיים אחרי המוות למרות שמאוד הייתי רוצה. זאת תקווה יפה להיאחז בה
ממ מאמינה שכן
כן. תודה לה' יש לי הוחכה
פגשתי את סבתא רבתה שלי בחלום וזכיתי שהיא תגיד לי את זה בעצמה
פגשתי את סבתא רבתה שלי בחלום וזכיתי שהיא תגיד לי את זה בעצמה
אנונימית
באותו הנושא: