תשובה אחת
מאבטחים ושומרים על מתקנים צבאיים. תפקיד די שוחק, עושים המון המון שמירות וזה די משעמם. מה שכן, היציאות הן שבוע-שבוע: את שבוע בבסיס (כולל שישי שבת) ואז שבוע ברצף בבית. אם אני לא טועה אפשר גם לקבל רישיון מאבטח או רישיון לאקדח.. אבל אל תתפסי אותי במילה.
תכלס אם יש לך אופציות אחרות אולי עדיף לשקול אותם, כמו שאמרתי לך זה תפקיד די קשה ומשעמם
תכלס אם יש לך אופציות אחרות אולי עדיף לשקול אותם, כמו שאמרתי לך זה תפקיד די קשה ומשעמם
באותו הנושא: