5 תשובות
למצוא כשרונות חדשים, תחביבים חדשים, לגמור סדרה שאת התחלת- או להתחיל אחת ולגמור אותה...
זמן לבד זה הכי כיף
אנונימית
שואל השאלה:
^^^חח את האמת שזה ממש הצחיק אותי אבל אני לא נכנסת לבידוד אני מפחדת להיכנס
^^^חח את האמת שזה ממש הצחיק אותי אבל אני לא נכנסת לבידוד אני מפחדת להיכנס
אנונימית
זמן לעצמך, לתחביבים שלך, לנוח ולקחת הפסקה מכל הסטרס החיצוני, פשוט בעיקרון זמן איכות לעצמך תשקיעי בך(:
שואל השאלה:
^^אני לא צריכה אבל יש לי חום של 37.5 וכאבי ראש אז אני מפחדת להיכנס לבידוד
^^אני לא צריכה אבל יש לי חום של 37.5 וכאבי ראש אז אני מפחדת להיכנס לבידוד
אנונימית