2 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה ברני מישהו מבין אותי
תודה רבה ברני מישהו מבין אותי
אהבתי ששמת בכוכביות *טובים*
כי ידעת שהולכים לשלוח לך מלא עמודים כלכך גרועים ולא מצחיקים
כי ידעת שהולכים לשלוח לך מלא עמודים כלכך גרועים ולא מצחיקים
באותו הנושא: