9 תשובות
מה?
לא חס וחלילה, הפיצו אותה לאחר הבחינה
לא שמעתי
אנונימי
שואל השאלה:
ואז עשרים דק אחרכ שלחו תשובות
אנונימית
אבל התחיל המבחן ב10 איזה באסה ,מרבע ל10 הטלפון שלי היה כבוי והלך לי ממש טוב
שואל השאלה:
העיקר שאנחנו עשינו את זה אמין
אנונימית
טכנית זה רק השאלון וזה רבע שעה לפני הבחינה אז אני לא יודעת כמה זה עוזר
שלחו ב9 בבוקר ,אני רוצה לקפוץ מהגג זה באסה רצח.
לא יודעת לנו לא שלחו תשובות
אנונימית