4 תשובות
חודש וחצי זה סבבה
אני עושה גם בבית שחי (לא רק) ואני עושה פעם בחודש וחצי
בטיפולים הראשונים שלי באתי פעם בחודשיים ואחרי איזה 6 או 10 התחלתי לבוא פעם בשלושה חודשים
שואל השאלה:
אהה אוקיי תודה !
אנונימית
אני אחרי טיפול ראשון והיא אמרה לי לבוא שוב עוד חודשיים..