4 תשובות
חודש וחצי זה סבבה
אני עושה גם בבית שחי (לא רק) ואני עושה פעם בחודש וחצי
אני עושה גם בבית שחי (לא רק) ואני עושה פעם בחודש וחצי
בטיפולים הראשונים שלי באתי פעם בחודשיים ואחרי איזה 6 או 10 התחלתי לבוא פעם בשלושה חודשים
שואל השאלה:
אהה אוקיי תודה !
אהה אוקיי תודה !
אנונימית
אני אחרי טיפול ראשון והיא אמרה לי לבוא שוב עוד חודשיים..
באותו הנושא: