התחברות הרשמה

אנשים שמשחקים ליג ורוצים לעשות משחק פעם ב?

8 ביולי 2020, 02:17
ליג אוף לג'נדסמשחקי מחשבLOLleague of legends    
2 תשובות
תוסיף or4543
east
N
Ninja9119
שואל השאלה:
או דאמ אני משחק על na
אנונימי
באותו הנושא:
אנשים רוצים משחק הסטיאוציות
אנשים יש עוד משחקים בעולם חוץ מפורטנייט למה כולם משחקים במשחק הזה מה טוב בו!!?
אני רוצה לשחק משחקי מחשב אבל ההורים לא נותנים לי לקנות משחקים, מה אני יכול לעשות?
אנשים שאוהבים משחקי יריות, באיזה משחקים אתם משחקים?
למה אנשים תקועים באותם משחקים במקום להפתח למשחקים חדשים יש המון משחקים טובים בעולם?!!!
איזה משחקים בפלאפון יש שמשחקים עם אנשים אמיתיים?
יש כאן אנשים שמשחקים באיש-זאב אונליין ורוצים להקים גאנג?
אנשים בגילאי 16/17 שמשחקים משחקי מחשב
אנשים שמשחקים משחקי אגו
מי פה משחק בPUBG בפלאפון ורוצה לעשות משחק עכשיו?
אני רוצה אנשים במשחק מחשב אומרים הרבה פעמים לאנשים "adc" מזה?