4 תשובות
אני בתור אחד שרחוק מאוד משם אשמח לשמוע ממך למה
כי שם אין ריבונות ישראלית ויש גם מלא ערבים.
חכי שיתחיל סיפוח ואז באמת יהיה ממה לפחד שיעול שיעול אנתיפאדה
שואל השאלה:
אממ תאמת שהכל בסדר פה ושקט פה ויש אווירה טובה ויש פה דתיים מסורתים וחילונים אבל אני רואה בנות בטיקטוק שבטעות יצאו מהקו הירוק עם האוטו והן בוכות מפחד אבל אני לא מבינה למה, יש פה ערבים והלוואי שהם יעזבו את המקום שלנו אבל בינתיים בישובים לא כלכך מרגישים אותם