3 תשובות
אני באופן אישי מוציא מה שצריך ומכניס אותו לתיק, ככה שלא בטוח בכך אך עדיף. לא יותר מדי בעיות בקטע הזה.
אנונימי
אני עשיתי עד עכשיו 4 בגרויות ובאף אחת מהן לא הרשו לנו קלמרים, גם בבגרות שהיא עם חומר פתוח(מדעי המחשב)
לא
באותו הנושא: