התחברות הרשמה

מה לדעתכם התכונה הכי רעה שאפשר להיות בבן אדם?

7 ביולי 2020, 21:08
תכונותהתנהגותתכונהבני אדםתכונות אופי    
4 תשובות
קנאה
א
אנונימית מבני ברק
חוסר כבוד
a
anthonyy254
צביעות.
W
Wikipedia
נרקיסיסט/מתנשא
B
Basic brunette
באותו הנושא:
מהי לדעתכם התכונה הכי חשובה בבן אדם?
מהם (לדעתכם) שלוש התכונות הכי טובות שיכולות להיות בבן אדם?: )
מה לדעתכם התכונה הכי טובה שיכולה להיות לבן אדם?
מה לדעתכם התכונה הכי מושכת שיכולה להיות בבן אדם?
מה לדעתכם התכונה הכי רעה שיכולה להיות בבן אדם?
מה לדעתכם התכונה הכי טובה שיכולה להיות בבן אדם?
מה לדעתכם התכונה הכי מעצבנת שיכולה להיות לבן אדם ?
מה התכונות שאמורות להיות לחברה הכי טובה לדעתכם?
מה לדעתכם התכונה הכי חשובה של גבר בזוגיות?
התכונה הכי חשובה בבת/בן זוג לדעתכם?
איזה בית לדעתכם מהארי פוטר אתם והייתם רוצים להיות בו וגם לפי תכונות שלכם ??