התחברות
הרשמה
מאוחר להתקשר ליועצת עכשיו בגלל משהו שקשור לבגרות שיש לי מחר?
שמו אותי בכיתה מחשבים בגלל שיש לי אישור לעשוב מתוקשב
אבל אני לא רוצה
מאוחר מידי להתקשר?
7 ביולי 2020, 20:53
בגרות
בחינות בגרות
בגרויות
טלפונים
מורים
תשובה אחת
לא, תתקשר לפני שבאמת יהיה מאוחר
~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
באותו הנושא:
טוב תקשיבוו היועצת בבית ספר שלי החליטה להתקשר לילדים בכיתה ולשאול אותם מה אייתם וזה המשך-
המורה רוצה מחר לקכת אותי ליועצת בגלל שהעלתי תמונה בבגד ים ..
מתאים להתקשר עכשיו למורה נהיגה או מאוחר מדי?
חבר שלי הלך לישון מאוחר, להתקשר ולהעיר אותו או שלא צריך?
מותר ליועצת לקרוא לי לשיחה רק בגלל שממש ממש רזיתי?
מאוחר מדי להתקשר עכשיו למורה?
יש לי עכשיו פגישה עם היועצת והמנהלת עם ההורים בגלל שאין לי חברים וכל השיט הזה.
זה מאוחר מדי להתקשר עכשיו לברר לגבי סאמר סקול?
כשאומרים לי להתקשר בשעות הבוקר המאוחרות לאיזו שעה התכוונו? להתקשר עכשיו?
זה בסדר להתקשר למורה שלי עכשיו למקרה דחוף או בגלל ששישי ועוד מעט שבת לא כדאי?
רבתי פה עם מישהי וקיללתי אותה ממש בפרטי היא יכולה להתקשר למשטרה בגלל זה ויעצרו אותי?